vShare alternatifi açılmıyorsa VPN kullanarak izleyebilirsiniz. VPN indir. Chrome eklentisi kur.

American Gods mini poster

American Gods 1.Sezon 3.Bölüm

Head Full of Snow

Reklamı Geç
Bölüm Açılmıyor
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?

Yorumlar

afalinaemre

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Mad Sweeney, Mr. Wednesday'in adamıysa ve havadan istediği kadar altın toplayabiliyorsa neden Mr. Wednesday o paraları kullanmak yerine kaçakçılık yapıyor.

Befux

Bu dizinin asıl olayı dünya düzenine karşı çıkmak sanırım. Her dine, her kalıplaşmış düşünceye karşı bir değinme söz konusu ve özellikle Amerika'nın siyahi insanlarla olan olaylarına çok değindiler şimdiye kadar :)

HaqanK

@Befux, Tam Tersine Ateistlere Karşı Bir Şey Yapamayan Yobazlar Tarafından Yapılan Bir Dizi

xean

Sonu belliydi tahmin etmiştim ilk bölümden :D o para oraya düşekenki müzik ve efektlerden belliydi. Sevindim. Turunç kafa şimdi sen gir o mezara! uyuz oldum çocuğa iyice.

xean

Black Mirror gibi aynı havayı yaşatıyor bu dizi. Yİne psikolojik olarak ağır basaan tipten. Gerçeklik algısı bambaska. 3 harflinin oldugu sahne zaten tarif edilemez, şahsen sevdim. Homofobiklerin düsüncesi pek umrumda degil, bence etkileyiciydi. Özellikle 3ün insanı kendi gözüyle ne şekilde gördüğü çok ilginçti. Siyahlar içinde ve alevli :)

xean

23.52 koptum ya jfghkfjhfgj

bradpitt35

yine beynim yandı a... tşk. sdn...

oguzhanyigit85

Ben Oz bile izlerken bu kadar rahatsız olmadım. Çok mu homofobiğim anlayamadım yoksa dizimi çok açık saçık.

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Bide niye cinsel ilişkiye girenler arap biri bana açıklasın!

timeywimey

@oguzhanyigit85, her kültürden farklı "inanışları" gösterdikleri için olabilir mi? Arap kültürüne değinmişler, ve evet sen çok homofobiksin. Birinin kafasının çekiçle ezilmesindense süper estetik biçimde sevişen iki adamı görmek seni rahatsız ediyosa fazla homofobiksin. Ayrıca bu diziye açık saçık demek çok gereksiz, her bölümde belki bi tane sevişme sahnesi gördük şimdiye kadar, spartacusler, game of throneslardan sonra bu kadar rahatsız etmemesi gerektiğine inanıyorum

domayyt

@oguzhanyigit85, siyonistler dolar silah sağlık piyasasını eline geçirdiği gibi maalesef film sektörüde onların elinde,ve siyonistlerin en büyük düşmanı kim?tabiki müslümanlar ,haliyle elindeki sinema silahıyla müslümanları vuruyor yani İslam ı ve müslümanları kötü gösterip tüm dünyada kötü bir algı oluşturuyorlar,buna algı mühendisliği diyoruz

domayyt

@Mr Meeseeks, sana sadece John F. Kennedy suikasti yeterli olur,ve merdiven altı 9.90 Tl ye satılan kitaplar ile işimiz olmaz yani bu kitapların insanları uyandırma gücü yoktur,sadece sizlere sakız verir :) , araştır bakalım amerika başkanı John F. Kennedy hangi olayı gerçekleştirme arefesinde iken suikaste uğradı hatta varisini bile temizlediler,ardından onun zihniyeti taşıyan bir kişi bile bırakmadılar, Kennedy 4 Haziran 1963'te Amerikan temsilciler meclisine danışarak çıkarttığı 11110 sayılı kanunla Amerikan dolarını basma yetkisini Rotshild(siyonist yahudi ailesi) ailesine ait olan Federal Reserve Bank’ın elinden alarak Amerikan Merkez Bankası’na vermiş ve ”bir ülkenin parasının denetimin şahısların elinde olmasının büyük bir sorun olduğunu” belirterek kendi sonunu hazırlamıştır.. Federal Reserve Bank ve dolar İsrail’in en büyük gelir kaynağıdır tabiri caizse şah damarıdır..Kennedy, doları basma yetkisini Federal Reserve Bank’ın elinden alarak adeta İsrail’in şah damarını kesmiştir..Neticede İsrail için Kennedy’nin etkisiz hale getirilmesi farz olmuştur..Kennedy’nin seçimleri kaybetmesini beklemek boş bir umuttu çünkü Kennedy halktan büyük destek görüyordu.. Yani Mr Meeseeks kardeşim gerçek tarihi araştırmanı tavsiye ederim sana,bak kennedy i adamların elinden ''doları basma yetkisini'' alırken öldürdüler,ve şu an dünyada dönen 8 trilyon doların 5 trilyon dolarına hükmediyorlar,dünyanın en zenginleri arasında asla isimleri geçmez,hep arka planda kalırlar,daha bu gerçeklerin birde Rockefeller i var,mesajım uzun olmasın okunsun diye yazmıyorum

domayyt

@grkmszr, işte güzel kardeşim dünyanın ekonomisini elinde bulunduran yahudiler hristiyanlarıda kullanıyor,ama avrupa amerika vatandaşı maddi yönden rahat olduktan sonra ve medya ile uyutulduktan sonra keyifli bir hayat (rüya ) sürerken bu üst akıl dediğimiz siyonistler dünyada istedileri gibi at koşuruyorlar,yani kısacası bunların kıyamete kadar ne algıları biter nede milleti keriz yerine koyup at koşturmaları

domayyt

@Mr Meeseeks,Sanal alem ve Medyanın her türlüsü bunların elinde iken kendilerini ifşa ederlermi hiç

UbydllhZoe

@grkmszr, Hristiyanlık algısı çökmesine gerek yokki zaten 18 yaşında bakireysen tip tip bakıyorlar arkadaşm var yabancı kız beceremedim diye üzülüyor islamla diğer dinleri bir kısyaslama lütfen..

S1na

Tamamladığım ve devam ettiğim dizileri profilime nasıl ekleyebilirim ?

CsTk

@S1na, yukarıdan dizinin adına tıklayarak sayfasına gidin ardından bölümlere tıklayın oradan izlediklerinizi işaretleyin.

ThrozenFrone

güzel bölümdü ama..

bradpitt35

@ThrozenFrone, :))

SocratesinTorunu

diziden şimdilik bişe anlamamak acayip zevkli dizi çok güzel ilerliyor