Film sitemiz yenilendi tıkla test et.

Arrow mini poster

Arrow 5.Sezon 7.Bölüm

Vigilante

Reklamı Geç
Bölüm Açılmıyor
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?

Yorumlar

irems

bu sezon diğer sezonlarda şok olmadığım kadar şok oluyorum hayırlısı

molveno

emeğinize sağlık ama çeviri hatalarla dolu.

Hector

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Her önüne gelen ergeni kahraman yaparsan olacağı bu. Son sahnedeki görüntü seyirciye oynanan bir oyun da olabilir ama bilmiyorum emin değilim. Kahraman ergenler birde trip de yapınca hiç çekilmiyolar.
Bu quinten de Ali Rıza Beye benzedi, Aman ağzımızın tadı kaçmasın Ali Rıza Bey

bradpitt35

yahu sevgili üye arkadaşlar tamam herkes istediği gibi yorum yapabilir bu diziyi isteyen beğenir isteyen beğenmez her bu duygular tamam normal ama anlamadığım şey diziye bir mermi sıkarak öldürmek bana çok mantıksız geliyor sonuçta izlediğimiz bu dizi bir çizgi film kahramanı hani bir çizgi romanda ne olmasını bekliyorsunuz anlamadım ki ve adamlarda bunu dizi olarak çok ta güzel uyarlamışlar kalkıp ta bu diziyi lucifer ile karşılaştırmak vs anlamsız düşünceler ile yorumlamak yerine ben ne yapardım diye düşünüyorum hatta düşünmeden yazıyorum ille yorum yapacaksam beni bu dizi sarmadı ben falanca diziyi seyredeceğim derdim lütfen arkadaşlar bu kadar acımasız olamayın o kadar kötü olsa zaten 5. sezonu görmezdi... yaptığım yorumuma sabırla anlayış göstereceğinize inanıyorum ve tşk. ediyorum...

bradpitt35

süper bir bölüm gelecek bölümler daha fazla aksiyon ve heyecanlı geçecektir... tşk. sdc...

captainato

olması gereken arrow

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
benim favorim 1. ve 2. sezon 3 ve 4 çok gereksizdi 5. sezon tamda arrow'un olması gereken hali
spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
4.sezon büyü işin içine girince heyacan kalmıyordu ama şuan için gayet iyi bence
bunlar benim kendi düşüncelerim herkesin yorum farkı olabilir ama 5.sezon şuan için iyi gidiyor

KemaList

bu bölümü de izlemeden bırakıyom lucifer e basladım buna 10 basar.

Ryoudar

ne şehir be... kafası atan maske atıp kaos yaratıyor arkadaş.

Nqlause

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
SCDP nin arka kapısına adam koymuşlar suçluları ölüleri al diye :D

Dizinin Diğer Bölümleri

1.Sezon
2.Sezon
3.Sezon
4.Sezon
5.Sezon
6.Sezon
7.Sezon